Selengkapnya di: Anggasona | Tutorial Blog | Tips SEO | Hotnews: Cara Membuat Teks Berjalan [Marquee] di Title Tab Blogspot http://anggasona-anotherbestblog.blogspot.com/2010/06/cara-membuat-teks-berjalan-marquee-di_18.html#ixzz1IEECY6Iy SeLaMat DAtang Di BLog SAya: Bagaimana medapatkan si gadis kembali?
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Widget by : Opty

Saturday 9 April 2011

Bagaimana medapatkan si gadis kembali?

Ceritanya lebih kurang begini: kamu baru saja kehilangan gadis yang kamu cintai setengah mati. Jadi sekarang kamu ingin ingin tahu cara untuk mendapatkan gadis itu kembali?
Kamu ingin gadis tersebut kembali dalam kehidupanmu. Kamu ingin dia menjadi bagian dari kegiatan harianmu lagi. Kamu  ingin si dia menjadi sebahagian dari semua kegembiraan dan kesedihanmu. Kamu ingin dia berada di sisimu lagi untuk dicintai.
Selalu ada harapan untuk mendapatkan kembali si gadis. Ada beberapa perkara  yang dapat kamu lakukan. Buatlah tindakan agar  gadis itu kekal bersamamu, tawanlah hatinya dengan kebaikanmu, hidupkan semula perasaan cintanya terhadapmu.
Pertama, agar si gadis kembali bersamamu, janganlah menghujaninya dengan sms, mengintip melalui Myspace atau Facebook, atau melakukan beberapa kali kunjungan. Hindari tindakan-tindakan intim dengannya. Biarkan si dia bersendirian  seketika, jadi dia akan menyedari betapa berharganya diri anda. Tetapi, masa untuknya bersendirian biarlah munasabah, tidak terlalu singkat, dan tidak pula terlalu lama.
Kemudian, kamu dapat menawannya semula dengan kebaikan yang ada pada dirimu. Setelah masa yang ditetapkan berlalu, tunjukkanlah sisi-sisi kebaikan yang kamu miliki. Lakukanlah perkara-perkara yang dapat mencairkan hatinya. Buatlah dian merasa selesa sehingga dia menyedari bahawa kamu memang patut dicintai berbanding dengan kejadian-kejadian sebelum ini.
Akhirnya, kamu dapat menghidupkan semula perasaannya terhadapmu. Kemungkinan besar si dia masih menaruh perasaan terhadapmu, lebih-lebih lagi kamu berdua baru saja mengalami perpisahan. Kamu boleh saja membuat dia sedikit cemburu dengan cara ‘mengusik’ gadis lain. Namun, kamu mesti berhati-hati, jangan terlalu serius membuat gadis

No comments:

Post a Comment